CREDIT CONTROL [Malaysia]


 1. Penerimaan, peruntukan dan penyelarasan pembayaran ke akaun pelanggan. 2. Membuat Susulan dan bekerjasama rapat dengan pasukan kewangan untuk pembayaran tertunggak. 3. Melaporkan sebarang isu pembayaran kepada pihak atasan dan atau unit kewangan. 4. Menyediakan dan serahkan sebarang rekod atau laporan kewangan mengikut keperluan tepat pada masanya. 5. Merekod hutang tertunggak pelanggan dan juga syarikat panel. 6. Rancang tindakan untuk mendapatkan semula wang yang terhutang 7. Menghubungi penghutang. 8. Kemas kini status akaun dan pangkalan data dengan kerap. 9. Mematuhi keperluan apabila tindakan undang-undang tidak dapat dielakkan. 10. Mengendalikan aduan pelanggan. 11. Mengikut arahan pihak atasan dari masa ke semasa.
Offer healthcare services. 100% owned by Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan Sdn Bhd.
Bachelor's or Equivalent

$ads={1}

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال